Toimitusehdot
MAKSUTAVAT
Teemme yhteistyötä Paytrailin (entinen Suomen Verkkomaksut) kanssa ja maksutapahtuma tapahtuu Paytrailin kautta suojatussa yhteydessä.
Tilatut tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Omakuori.fi-verkkokaupassa voidaan maksaa kaikkien suomalaisten verkkopankkien verkkomaksupainikkeilla, joiden tunnukset ovat alapuolella.
Jousto on suomalainen palvelu, jolla
rahoitat nettiostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jouston palvelu on
tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille
yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.
Joustoa voi saada 20-3000 euron ostoksiin. Laskun saat kätevästi
sähköpostiin. Hakiessasi Joustoa tunnistaudut ensin millä tahansa
suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät
lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti.
Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on
käsitelty.
Kun maksat Joustolla ja valitset maksutavaksi laskun, saat maksuaikaa 30
päivää. Ainoa lisäkulu on laskutusmaksu 2.90 e. Joustolla voit maksaa
myös erissä 3-36 kuukauden takaisinmaksuajalla 20-3000 euron ostokset.
Tällöin laskutusmaksu on 3.90 e /lasku. Lisäksi Jousto perii 19.90%
nimelliskorkoa. Kun siirryt ostoskorista Jouston palveluun, se laskee ja
näyttää automaattisesti todellisen vuosikoron, jonka näet ennen
tilauksen hyväksymistä.
Esimerkkejä osamaksun kuukausierästä | ||
Maksuaika | Summa | Kuukausierä |
4 kk | 100 e | 30 e |
9 kk | 200 e | 28 e |
12 kk | 300 e | 32 e |
12 kk | 400 e | 41 e |
18 kk | 500 e | 36 e |
24 kk | 1000 e | 55 e |
30 kk | 2000 e | 90 e |
36 kk | 3000 e | 116 e |
Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja
maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä
suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy
maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun
kauppiaalle. Paytraililla on maksulaitoksen toimilupa.
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja
luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten
perinteinen verkkomaksaminenkin.
Maksamiseen liittyvissä asioissa Paytrailin asiakaspalvelu palvelee 24/7 puhelinnumerossa 020 718 1830 (8,35 snt/puhelu + 16.69 snt/min).
Jouston laskulla ja osamaksulla maksamiseen liittyvissä asioissa
palvelee Jouston asiakaspalvelu puhelinnumerossa 0800 186 186 (pvm/mpm,
avoinna ma-pe klo 7-22 ja la-su klo 9-21).
TOIMITUSTAVAT
Toimitustapoina käytämme Matkahuollon tarjoamia toimitustapoja. Toimitamme tuotteita Suomeen, mutta emme Ahvenanmaalle. Kaikki lähetykset menevät meiltä suoraan lajittelukeskukseen tai terminaaliin ja ovat viivakoodiseurannan alaisia eli seurattavissa.
Meillä pystyt seuraamaan helposti tilauksen käsittelyä sivuillamme ja saat sähköpostitse aina ilmoituksen, kun tilauksen tila etenee. Tiedät milloin otamme tilauksen käsittelyyn ja tiedät milloin tilaus on lähtenyt meiltä lajittelukeskukseen. Tilausten seurantaa pystyt jatkamaan myös Matkahuollon verkkopalvelussa saamallasi seurantatunnuksella.
Toimitustapa: Nouto Tampere, hinta 0.00 e
Nouda tilauksesi noutopisteestä Tampereen keskustasta. Noutopiste sijaitsee Matkahuollon rahtiaseman tiloissa. Tee tilaus verkkosivuillamme ja valitse toimitustavaksi nouto. Matkahuolto ilmoittaa tekstiviestillä, kun tilaus on saapunut noudettavaksi.
Noutopisteen osoite: Matkahuollon rahtiasema, Hatanpään valtatie 7, 33100 Tampere. Avoinna arkisin kello 07:00-18:00.
Toimitustapa: Matkahuolto Nouto, hinta 2.90 e
Matkahuolto kuljettaa lähetyksesi lähimpään Matkahuoltoon tai Matkahuolto-asiamiehelle. Matkahuollot ja Matkahuolto-asiamiehet sijaitsevat kuntien keskustoissa ja ovat yleensä linja-autoaseman yhteydessä. Tilausta tehdessä tilausjärjestelmä näyttää postinumeron perusteella kahdeksan lähintä noutopaikkaa.
Matkahuollon kautta tilatut lähetykset lähetetään Tampereen terminaalista. Matkahuolto on nopea ja edullinen toimitustapa kaikkialle Suomeen. Matkahuolto säilyttää lähetystä maksutta seitsemän päivää. Perillä lähetyksestä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Saapuneista lähetyksistä ilmoitetaan vastaanottajalle tekstiviestillä.
Toimitustapa: Matkahuolto Lähellä-paketti, hinta 2.90 e
Matkahuolto kuljettaa tilatut tuotteet kaikkialla Suomessa. Matkahuollon toimipaikkojen lisäksi tilaukset voi noutaa esimerkiksi R-Kioski- ja K-Market -myymälöistä. Matkahuollon omien toimipisteiden sekä lähikauppojen määrän, sijainnin ja joustavien aukiolojen ansiosta pakettien nouto on nyt entistä helpompaa! Matkahuollon tarjoama ylivoima perustuu nopeuteen, tiheisiin yhteyksiin, kattavaan reitistöön, pitäviin aikatauluihin ja yksilölliseen joustavuuteen.
Tilausta tehdessä ja toimitustapaa valittaessa näytetään postinumeron perusteella kahdeksan lähintä Lähellä-paketin noutopistettä. Voit näistä vaihtoehdoista valita haluamasi noutopisteen.
Matkahuollon kautta tilatut lähetykset lähetetään Tampereen terminaalista. Matkahuolto on nopea ja edullinen toimitustapa kaikkialle Suomeen. Saapuneista lähetyksistä ilmoitetaan vastaanottajalle tekstiviestillä. Perillä lähetyksestä pääsääntöisesti seuraavana tai sitä seuraavana työpäivänä.
Matkahuolto Lähellä -paketteja säilytetään maksutta 14 päivää myymälöissä, pakettiautomaateissa 7 päivää.
HUOMIO! Varsinkin Black Fridayn jälkeisenä aikana aina jouluun asti on pakettiliikenteessä ruuhkaa, jolloin lähetys voidaan ohjata johonkin muuhun kuin asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen tapauksissa, joissa asiakkaan valitsema noutopiste on täynnä (koskee pääasiassa pakettiautomaatteja). Tarkista aina saamastasi saapumisilmoituksesta lähetyksen noutopaikka.
Toimitustapa: Matkahuolto Jako ja Matkahuolto Kotipaketti, hinta 9.90 e
Matkahuolto Jakopaketti jaetaan vastaanottajan ilmoittamaan osoitteeseen pääsääntöisesti lähetyksestä seuraavana työpäivänä kaikkialla Suomessa lukuun ottamatta Ahvenanmaata.
Kuluttaja-asiakkaille tulevissa lähetyksissä paketin jakoaika sovitaan vastaanottajan kanssa etukäteen ja jakelu voidaan tehdä osassa alueita myös ilta-aikaan. Matkahuolto sopii jakoajan pääsääntöisesti tekstiviestillä, johon vastataan. Yritysasiakkaille jakoaika on arkisin klo 8-16, toimitusajankohtaa ei sovita vastaanottajan kanssa etukäteen.
Matkahuollolla on käytössään järjestelmä, jonka ansiosta lähetysten etenemistä voidaan seurata reaaliajassa toimitusseurannassa. Seurantatunnuksen lähetämme aina sähköpostilla tilaajalle.
TOIMITUSAIKA
Kaikki tuotteet valmistetaan asiakkaan tilauksesta ja toimitusaika tilauksesta on maksimissaan 2 viikkoa.
ASIAKASPALAUTUS
Kaikki tuotteet valmistetaan asiakkaan tilauksen mukaisesti. Kustomoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Varmista ennen tilausta, että tilaat varmasti oikeaan puhelinmalliin suojakuoren tai kotelon.
Myönnämme kuitenkin tyytyväisyystakuun, jolloin teetämme uuden suojakuoren tai -laukun, mikäli et ole jostain syystä tyytyväinen tuotteeseen, esimerkiksi painolaatuun. Näissä tilanteissa teemme samasta kuvasta ja samasta suojakuorimallista uuden vedoksen, jossa ongelma on korjattu. Tyytyväisyystakuu ei kuitenkaan kata esimerkiksi sitä, että kuva painetaan eri puhelinmallin suojakoteloon kuin alun perin on tilattu.
TAKUU
Tarjoamme kaikille myymillemme suojakuorille ja suojalaukuilla 12 kk takuun. Takuuasioissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme omakuori@luurinetti.fi ja liitä mukaan mielellään kuva viallisesta tuotteesta, niin takuuasia pystytään hoitamaan nopeasti. Kiitos!
NOUTOPISTE
Noutopiste toimii Matkahuollon tiloissa Tampereen keskustassa. Noutopiste on paikka, josta tilaus noudetaan. Tilaus tehdään sivuiltamme normaalisti ja toimitustavaksi valitaan nouto.
Tulet saamaan sähköpostilla tiedon, kun tilaus on valmistunut ja siirretään noutopisteeseen. Myös Matkahuolto ilmoittaa tekstiviestillä, kun tilaus on valmiina noudettavana.
Noutopisteen osoite: Matkahuollon rahtiasema, Hatanpään valtatie 7, 33100 Tampere. Avoinna arkisin kello 07:00-18:00.
LAKISÄÄTEISET
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
TIETOSUOJA
-Tietosuojaselosteemme voit lukea tästä (PDF, avautuu uuteen ikkunaan)
-Evästekäytäntöihimme voit tutustua tästä (PDF, avautuu uuteen ikkunaan)