Toimitusehdot
MAKSUTAVAT
Teemme yhteistyötä Paytrailin (entinen Suomen Verkkomaksut) kanssa ja maksutapahtuma tapahtuu Paytrailin kautta suojatussa yhteydessä.
Tilatut tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Omakuori.fi-verkkokaupassa voidaan maksaa kaikkien suomalaisten verkkopankkien verkkomaksupainikkeilla, joiden tunnukset ovat alapuolella.
Suomalaisten pankkien verkkomaksujen (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, Säästöpankki, OmaSp, Ålandsbanken, POP Pankki, Handelsbanken, S-Pankki) lisäksi voit maksaa meillä yleisimmillä luottokorteilla: Visa ja MasterCard. Mobiilimaksutavoista voit maksaa ostokset MobilePaylla. Laskulla ja osamaksulla voit maksaa Walleylle, OP Laskulla ja OP Tililuotolla.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytraililla on maksulaitoksen toimilupa.
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Tärkeitä linkkejä:
Maksutapojen OP Lasku, OP Tililuotto ja Walley palvelukuvaukset löydät täältä
Paytrailin asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä
TOIMITUSTAVAT
Lähetykset toimitetaan Postin päiväjakelun mukana seurattavana lähetyksenä joko postiluukkuun tai -laatikkoon. Mikäli lähetys ei mahdu postiluukkuun tai -laatikkoon, lähetys viedään noudettavaksi lähimpään postinumeron mukaiseen Postiin.
Kun tilaus lähtee matkaan, tulet saamaan lähetykselle seurantatunnuksen sähköpostilla, millä pystyt seuraamaan lähetyksen kulkua Postin kotisivuilta.
Toimituskulut ovat 3.90 €. Toimitusaika tilauksesta lähetyksen saapumiseen on maksimissaan 2 viikkoa.
TOIMITUSAIKA
Kaikki tuotteet valmistetaan asiakkaan tilauksesta ja toimitusaika tilauksesta on maksimissaan 2 viikkoa.
ASIAKASPALAUTUS
Kaikki tuotteet valmistetaan asiakkaan tilauksen mukaisesti. Kustomoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Varmista ennen tilausta, että tilaat varmasti oikeaan puhelinmalliin suojakuoren tai kotelon.
Myönnämme kuitenkin tyytyväisyystakuun, jolloin teetämme uuden suojakuoren tai -laukun, mikäli et ole jostain syystä tyytyväinen tuotteeseen, esimerkiksi painolaatuun. Näissä tilanteissa teemme samasta kuvasta ja samasta suojakuorimallista uuden vedoksen, jossa ongelma on korjattu. Tyytyväisyystakuu ei kuitenkaan kata esimerkiksi sitä, että kuva painetaan eri puhelinmallin suojakoteloon kuin alun perin on tilattu.
TAKUU
Tarjoamme kaikille myymillemme suojakuorille ja suojalaukuilla 12 kk takuun. Takuuasioissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme omakuori@luurinetti.fi ja liitä mukaan mielellään kuva viallisesta tuotteesta, niin takuuasia pystytään hoitamaan nopeasti. Kiitos!
LAKISÄÄTEISET
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
TIETOSUOJA
-Tietosuojaselosteemme voit lukea tästä (PDF, avautuu uuteen ikkunaan)
-Evästekäytäntöihimme voit tutustua tästä (PDF, avautuu uuteen ikkunaan)